Рекламата ключ към успехът

 " Те ви дават ключът към успеха? Но той не е само един!Във времена на ожесточена битка за рекламодатели всички медии претендират че са ключът за Вашия успех, но уви - той далеч не само един. Радио, телевизия, печатни издания, интернет, билборди, игри с награди, безплатни тестове на продуктите, презентации, стряскащи и не толкова, агресивни и скрити намеци, трикове.. Те всички имат своите плюсове и своите минуси. Те всички са ефективни сами за себе си или не чак толкова. Но помислете. Помислете за небезизвестната българска фраза - "Обединението прави силата..". Е, комбинацията също. Една неочаквано добра комбинация може да доведе до едни неочаквано добри резултати. За какво иде реч? Говорим си за комбинацията между няколко стандартни и не толкова стандартни начини на реклама, с връзка помежду им, повличащи и преминаващи неусетно от една аудитория в друга, по начин толкова неусетен, че клиента на продукта или услугата да е впечатлен много преди да усети, че става на въпрос за реклама. Дано не сте отегчени и не заспивате пред компютъра, защото най-доброто тепърва предстои. Представете си следната ситуация: Преминаващ автомобил с надпис "Алуминева дограма ****", изписан с големи цифри телефон и уеб адрес "dograma.bg". По някаква случайност, Вие ще си сменяте дограма - знае се защо, пести разходи за отопление, изолира шума, изглежда по-добре отвън, пък и не е толкова скъпо както навремето. Не сте се ориентирали към фирма, но вие сте модерни, използвате интернет. Запомнили сте адреса на този сайт. Не телефоните, а уеб адреса му. Дори да го бяхте чули по радиото, пак щяхте да го запомните. И сега наблюдаваме реклама на фирма производител на дограма, с лесен и запомнящ се адрес. Но какво като адреса е лесно запомнящ се, ако не го бяхте чули по радиото или видяли на колата? Или какво като сте чули адреса или видяли колата, ако адреса не беше лесно запомнящ се? В случая и двата фактора трябва да са на лице, за да имате наистина успех и в действителност, от рекламата да има полза. Остава само да разпределите бюджета си за тази реклама, така че да стигне и за двата носителя на рекламата. Дори времето да намалее за сметка на повечето носители, рекламата ще бъде много в пъти по ефективна. Междудругото - в тази статия имаше три скрити реклами. А самата статия сама по себе си, донесе реклама. А вие - помислете за комбинациите." източник:

 http://www.businessprestige.com/consultant/advertiseyourbusiness.php/ 





{START_COUNTER}