Рекламно послание |
||
Рекламно послание и лозунг Рекламно послание-изразява същността на идеята, която рекламодателя се стреми да внуши на адресатите на рекламата. Основните изисквания към рекламното послание могат да се определят в това: -да изразява главното съдържание на кампанията; -да изгражда и защитава имиджа на рекламодателя; -да се запомня лесно; -да е ново неповторимо-единствен потребителски мотив; -да подтиква към потребление; -да се прилага в различни рекламни форми и по всяко време на рекламната кампания. Другия важен инструмент с помоща, на който се постигат голяма част от рекламните цели е лозунгът. Рекламен лозунг-той е основна рекламна константа и като такава трябва да бъде-изразителен, кратък, ясен и лесен за произнасяне, и запомняне. |
||